Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4085
Forum forside - Etterlys kortspill
| Ida 03.03.2007 Skriv svar | Re: STRESS Hei! Jeg kan to kortspill som blir kalt stress. Viss det er en av disse så kan du jo svare slik at jeg kan forklare reglene bedre.:P begge er for to spillere. I det ene som blir kalt både tres og stress så starter man med å dele stokken i to og legge opp utgangspunktet. nederste rekke starter med en med biledsiden opp og fire med biledsiden ned. andre rekke med en med biledsiden opp og tre med biledsiden ned, også vidre. de resterende 11 kortene legges i en bunke på bordet. Det andre spillet blir kalt både papegøyemaskin og stress. Her starter men også med å dele stokken i to. Så legger man ut seks bunker med fire kort i hver slik at de danner en rekke, og de reterende to legges midt på bordet slik at det tilsammen ligger 4 der. Hvis noe av dette virker kjent så si fra da vel! ![]() |
Spillforslag
Andre forumtråder
| Emne | Startet av | Siste innlegg |
|---|---|---|
| stress | Marthe 11.05.2007 | Marthe 11.05.2007 |
| Regler for kortspill | Tommy 16.07.2007 | ... 23.07.2007 |
| norsk ord for kortspillet Snap | Linn 18.01.2010 | Linn 18.01.2010 |
| Kjapp eller rask | hege 21.02.2009 | 0le 09.03.2011 |
| STRESS | agathe1973 29.03.2006 | greven 26.06.2012 |
Annonse:
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com




